Porządek obrad
a)
otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad,
b)
ustalenie porządku obrad,
c)
przyjęcie protokołu z XII sesji RM,
a)
zmieniająca uchwałę w sprawie budżetu miasta na 2025 rok;
b)
w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miasta Lipna na lata 2025– 2028;
c)
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta Lipna;
d)
w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta Lipna;
e)
w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIV/340/2013 Rady Miejskiej w Lipnie z dnia 28 sierpnia 2013 roku;
f)
w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie obciążających nieruchomość gruntową oznaczoną jako działka nr 441/67 położona w Lipnie obręb Nr 11 przy ul. Mickiewicza, stanowiąca własność Gminy Miasta Lipna służebności gruntowych, w tym służebności przesyłu bądź służebności drogi koniecznej przechodu i przejazdu;
g)
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji w latach 2023 – 2024 Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Miasta Lipna;
h)
w sprawie aktualizacji stanu prawnego pomników przyrody na terenie Gminy Miasta Lipna;
i)
w sprawie wyrażenia woli utworzenia Dziennego Domu Pomocy dla seniorów na terenie Miasta Lipno.
3.
Przedstawienie Raportu o stanie Miasta za 2024 rok:
b)
głosowanie nad projektem uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Burmistrzowi Miasta Lipna.
4.
Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu miasta Lipna za 2024 rok:
a)
uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Lipna sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok,
b)
uchwała Komisji Rewizyjnej,
c)
uchwała Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym wniosku Komisji Rewizyjnej,
e)
głosowanie nad projektem uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Miasta Lipna za 2024 rok,
f)
głosowanie nad projektem uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Lipna.
5.
Sprawy różne i komunikaty.
6.
Zakończenie obrad XIII sesji RM.